Găsește răspunsuri la întrebări în subiectele noastre de mai jos.
Te poți înscrie pe formularul de aici și agentul Dacia preferat te va contacta în cel mai scurt timp posibil. Alternativ poți merge chiar tu la cel mai apropiat agent și poți solicita testul. În funcție de disponibilitatea automobilului de test vei fi programat la test. Menționăm faptul că efectuarea unui test drive este condiționată de deținerea unui permis de conducere valabil categoria B.
Simplu! Accesează configuratorul nostru online. Poți alege modelul, versiunea, motorizarea precum și echipamentele opționale disponibile. Prețul afișat este prețul de listă al modelului, fără promoții sau reduceri.
Îți oferim garanție 3 ani sau 100.000 de km (oricare dintre ele care se împlinește prima). Poți în schimb să achiziționezi un pachet de garanție extinsă pentru automobilul tău marca Dacia.
Nici o problemă. Facem tot posibilul să răspundem la toate întrebările tale. Accesează pagina de contact pentru a vedea cum poți să intri în legătură cu noi.
RCI Leasing România ia in considerare veniturile în cazul în care angajatorul are rezidența fiscală în România, însă pentru a putea vedea dacă puteți obține finanțare, îți recomandăm să iei legătura cu un agent Dacia care va transmite cererea de finanțare către finanțator. Un consilier vânzări îți va prezenta oferta de credit / leasing personalizată cu ajutorul programului de simulare, îți va oferi informații complete, inclusiv exemple de rate și avans necesar, bazate pe programe informatice de simulare a condițiilor unui credit / leasing.
Intră în contul tău My Dacia și urmează pașii descriși în această secțiune.
Consultă secțiunea cu informații COVID-19.
În fiecare lună îți pregătim oferte speciale pentru anumite modele și versiuni. Acestea sunt disponibile în pagina dedicată de promoții. În cazul în care Programul Rabla se află în desfășurare la momentul vizitei tale pe site-ul nostru promoțiile vor fi afișate sub pagina de promoții în Programul Rabla.
În general, ofertele promoționale sunt valabile până la sfârșitul lunii în curs. Afișăm pentru fiecare promoție perioada de valabilitate. Dacă vei decide să achiziționezi un automobil marca Dacia până la data respectivă, de la oricare dintre agenții Dacia de pe teritoriul României, vei beneficia de prețul afișat pentru modelul și versiunea respectivă.
Din rațiuni legate de modalitatea de afișare pe site este posibil să existe modele și/sau versiuni pe care nu le afișăm pe site. Poți cere o ofertă personalizată pentru modelul și versiunea respectivă folosind formularul acesta sau contactând orice agent din rețeaua Dacia.
Timpul de livrare a unui automobil Dacia variază în funcție de numărul și varietatea modelelor existente pe stoc la momentul când efectuezi comanda precum și de modalitatea de achiziție (numerar sau finanțare, prin Programul Rabla sau nu). Acesta poate varia între câteva zile și câteva luni. Pentru a afla data aproximativă de livrare a unui automobil îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Dacia. În cazul în care ești interesat de un automobil cu livrare rapidă din stoc, poți consulta platforma noastră de vânzări de mașini online.
Poți achiziționa un automobil marca Dacia fie cu plata prin numerar (transfer bancar) fie prin finanțare. Îți punem la dispoziție inclusiv oferte rapide și eficiente de finanțare prin partenerul nostru RCI. Poți estima rata lunară folosind simulatorul de rate online disponibil la fiecare pagină de model Dacia.
Nu, vehiculele se comercializează prin rețeaua de agenți. Îți recomandăm să apelezi la agentul preferat din rețeaua Dacia sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Îți oferim garanție 3 ani sau 100.000 de km (oricare dintre ele care se împlinește prima). Poți în schimb să achiziționezi un pachet de garanție extinsă pentru automobilul tău marca Dacia.
Sigur, asigurările se încheie la sediul agentului de la care ridici vehiculul. Mai multe detalii despre pachetele de asigurări și avantajele acestora le găsești accesând acest link.
Programul Rabla este derulat de Administrația Fondului pentru Mediu și finanțat din Fondul pentru Mediu. Astfel, nu putem estima data de începere sau de finalizare a Programului Rabla.
Condițiile le găsești în ghidul de finanțare emis de Administrația Fondului Pentru Mediu pe care îl găsiți accesând site-ul www.afm.ro.
Programul Rabla Clasic are la bază acordarea unui tichet în valoare de 6.500 lei pentru o mașină veche casată, utilizabil doar pentru achiziția unei mașini noi. Pentru achiziția unui autoturism nou se poate folosi un singur tichet Rabla.
Pe lângă suma de 6.500 lei, mai poți beneficia de următoarele eco-bonusuri în cazul în care se îndeplinesc condițiile de mai jos:
Pentru a solicita oferta prin Programul Rabla completează formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Prin Programul Rabla se pot achiziționa vehicule cu noxe emise de maximum 140g CO2/km în regim WLTP.
Foarte simplu, completează formularul de aici sau apelează Vocea Clientului Dacia la nr 0248.500.000.
Prețul îl aflați de la orice unitate service agreată în baza codului vin al vehiculului. Îți recomandăm să apelezi agentul preferat din rețeaua Dacia sau te poți înscrie pe formularul de aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
Mai multe detalii despre toate Manualele de Utilizare pentru toate modelele din gama Dacia (Instrucțiuni vehicul GPL, Media-NAV Evolution, Radio, Radio Connect R&GO, Aer condiționat) le regăsești aici.
Pentru o problemă tehnică contactează cea mai apropiată unitate service sau apelează la Serviciul Vocea Clientului la numărul de telefon 0248.500.000 pentru a stabili o programare sau poți completa formularul nostru aici și vei fi contactat în cel mai scurt timp.
În caz de pană imobilizantă, poți beneficia de serviciile Dacia Asistență la nr. de telefon: 0248 500 500 sau pentru apelare din afara țării: 00 40 248 500 500. Acum ai la dispoziție Serviciile Dacia de Asistență Rutieră PLUS care se adresează autovehiculelor cu vârsta cuprinsa între 0 ani și 10 ani și este valabil în România și Europa.
Contractul Assistance Revolving cu durata de 1 an poate fi achiziționat la cumpărarea vehiculului nou de la agentul Dacia sau oricând în perioada cuprinsa între 0 şi 10 ani, online de pe site-ul Dacia accesând link-ul acesta.
Contractul Assistance Revolving cu durata de 3 ani poate fi achiziționat exclusiv la cumpărarea vehiculului nou. Lista completă a serviciilor oferite, cât și termenii și condițiile se pot consulta aici.
Pentru autovehiculele care fac deja obiectul unui contract de Assistance Revolving și se află în pană imobilizantă pe teritoriul României și în țări din UE, serviciul Dacia Asistența Rutieră Plus este accesibil la numărul de telefon 0248 500 551, 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an.
Martorul roșu aprins la bord indică faptul că trebuie să opriți mașina și să luați legătura cu cel mai apropiat reparator Dacia.
Datele de contact le găsești aici sau completezi formularul de aici.
De asemenea poți contacta Vocea Clientului Dacia la nr. de telefon 0248.500.000 de luni până vineri de la 8 la 20 și sâmbăta de la 8 la 16 cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
Având în vedere că mașina este un vehicul complex din punct de vedere tehnic, nu este posibilă identificarea de la distanță a defecțiunii. Pentru a stabili dacă se poate repara în garanție trebuie să contactezi cea mai apropiată reprezentanță Dacia unde specialiștii pot face o verificare riguroasă/diagnosticare și abia după aceea, în baza constatării pot propune soluția de remediere, pot să explice cauzele și modalitatea de rezolvare.
Secțiunea Accesorii oferă o selecție a accesoriilor disponibile pentru Dacia ta. Agentul Dacia îți stă la dispoziție pentru a te ajuta să descoperi întreaga gamă de accesorii care pot fi montate pe Dacia ta. Poți localiza agentul cel mai apropiat de tine.
Mașina este un vehicul complex din punct de vedere tehnic și prin urmare, particularitatea comenzii pieselor de schimb Dacia se face verificând după numărul de identificare al vehiculului în documentația tehnică disponibilă la unitățile service din rețeaua Dacia.
În unele cazuri, poate fi necesară o verificare a vehiculului pentru a determina reperul corect.
Angajații reprezentanței oficiale Dacia te vor ajuta nu numai să identifici piesele de schimb sau accesoriile necesare, ci te vor informa și despre cost, disponibilitatea în stoc și termenele de livrare.
Angajații reprezentanței au urmat o pregătire specială și lucrează cu programe și documentație tehnică ce le permite să îți ofere informații corecte.
Pentru vehiculele achiziționate înainte de anul 2012, codul radio este înscris în factura mașinii și în carnetul de întreținere și service. Pentru vehiculele achiziționate după anul 2012 , codul radio este înscris numai în factura vehiculului.
Dacă nu mai ai aceste documente, te poți adresa unei unității service agreate Dacia. Unitățile service dispun de o aplicație care le permite să vizualizeze codul, în baza datelor de identificare ale mașinii și ale documentelor din care rezultă că ești proprietarul vehiculului.
Da, transferul dreptului de proprietate asupra vehiculului nu modifică condițiile de aplicare a garanției contractuale a vehiculului nou Dacia.
Datele mobile nu se pot utiliza ca Hot-Spot.
Aceste informații vă pot fi oferite numai de către unitatea service care a realizat intervențiile asupra vehiculului în baza documentelor auto. De asemenea, te poți adresa unui reparator Dacia în vederea efectuării unui control amănunțit al vehiculului.
Cauți informații?
Pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre.
Solicită informațiiAi nevoie de ajutor?
Pentru a solicita un document sau asistență oferită de un consultant pentru o problemă de utilizare.
Solicită ajutorCauți un agent?
Vezi lista cu agenții noștri și contactează unul dintre aceștia pentru a afla mai multe informații.
Caută un agent Dacia