Dacia sărbătorește două decenii de la vânzarea primei generații Logan prin lansarea unei serii limitate aniversare
Inspirație
Alegerea cifrelor romane, XX, este lait motivul grafic al acestei ediții limitate. Forma stilizată evocă modelul repetitiv din „Coloana Infinitului” a lui Constantin Brâncuși.
Acest model este prezent la exterior sub forma unor stickere aplicate în partea inferioară a portierelor spate, pe carcasele oglinzilor retrovizoare și la baza capotei portbagajului.
Inspirația a venit natural din cultura românească, operele lui Brâncuși au fost principala sursă care a generat idei datorită simplității geometrice.
Detalii unice
Interior cu elemente decorative
Tema celor 20 de ani se regăsește și la interior, pe consola centrală și pe pragurile ușilor față, precum și sub forma unui element decorativ dispus pe spătarele scaunelor din față.
Culori care exprimă orice personalitate
Ai posibilitatea de a opta între trei nuanțe de caroserie: Arctic White, Cedar Green și Schiste Grey. În plus, va fi disponibilă opțiunea unei caroserii vopsite bi-ton, cu plafonul de culoare neagră, o premieră în gama Dacia.
Detalii exterioare distinctive
Jantele din aliaj Randia, carcasele oglinzilor retrovizoare de culoare neagră și antena de tip coadă de rechin completează ansamblul elementelor exterioare specifice noii serii limitate.
Logan – o poveste de succes
În urmă cu 20 de ani, la începutul lunii septembrie 2004, începeau în România livrările primei generații a modelului Logan. Începând din 2005, Logan a devenit cel mai vândut model de pe piața din România, titlu pe care și l-a menținut constant, an de an, de-a lungul celor trei generații care s-au succedat până în prezent.
În decursul a două decenii, Logan a fost produs în peste 1.280.000 de unități, din care aproape 585.000 au fost vândute în România iar 695.000 au fost vândute pe piețele externe.