Corporate
11.12.2020
De la 1 ianuarie 2021, Cristian Țucă îl înlocuiește pe Flavio de Almeida în funcția de director executiv al direcției Achiziții Groupe Renault România. De la aceeași dată, Almeida preia noi responsabilități în cadrul grupului, în calitate de Deputy Regional Purchasing Head Renault în Rusia.
Cristian Țucă s-a alăturat Dacia în urmă cu 25 de ani și are un parcurs profesional consistent în activitatea de achiziții din cadrul grupului. Țucă va fi membru în board-ul companiei.
Din iunie 2019, Cristian Țucă a fost director Transformare Business Groupe Renault România.
Are o experiență solidă în domeniul managementului achizițiilor. Din 2010, Cristian Țucă a fost pe rând, sef departament Achiziții Piese pentru Șasiu, Echipamente exterioare și Electrice, șef departament Achiziții – Logistică, Proiecte Industriale, Servicii, Piese.
Este absolvent al Universității Politehnică București, Facultatea Tehnologia Construcțiilor de Mașini, specializarea mașini-unelte.
Între 2000 – 2015, Flavio de Almeida Junior ocupă diverse poziții în cadrul Grupului Renault. În Brazilia, este senior buyer pentru grupuri motopropulsoare (GMP), iar mai apoi devine manager de proiect Achiziţii motoare. Vine în Franţa, unde ocupă funcţia de director Performanţă Furnizori la nivelul regiunii Europa. Se întoarce în Brazilia, unde ocupa pe rand, functiile de director Achiziţii şi manager regional (GMP, materii prime, componente presate, vopseluri, fluide), director general Achiziţii (componente vehicule, proiecte, post vânzare) şi manager regional pentru conturi de furnizori (şasiuri, sisteme electrice şi caroserie). Ulterior este numit director Achiziţii Renault Brazilia şi vice-preşedinte al ANFAVEA (Asociaţia Naţională a Producătorilor Auto), unde reprezintă compania Renault. Din 2015 s-a alăturat Grupului Renault în România, în funcţia de director Achiziţii.
Direcția Achiziții Groupe Renault România este responsabilă de achizițiile de materii prime, piese, utilaje echipamente și servicii pentru toate entitățile Groupe Renault România. Echipele din România coordonează relația cu peste 1 500 de furnizori.
Grupul a lansat anul acesta în premieră platforma de consultanță și cursuri cu tematică specifică industriei auto: Renault Business Academy (www.rba.digital). Serviciile se adresează cu precădere companiilor furnizori care activează în domeniul auto, atât în țară, cât și la internațional (regiunea Europei de Est).