Corporate
18.02.2022
Boulogne-Billancourt, 18 februarie, 2022 – Începând cu 1 martie 2022, Thierry Piéton, în prezent Director Financiar Adjunct și Director Performanță Control, este numit Director Financiar al Renault Group. El devine membru al Consiliului de Administrație al Grupului și va raporta lui Luca de Meo, CEO Renault Group.
Clotilde Delbos se va concentra mai ales pe rolul său de CEO al brandului Mobilize şi pe activitatea RCI Banque SA, unde este Președinte al Consiliului de Administrație, în vederea accelerării dezvoltării acestei entități, în contextul transformării Grupului și al următoarelor etape ale planului Renaulution.
***
Thierry Piéton, 51 de ani, a absolvit Ecole de Management din Lyon. Și-a început cariera ca auditor la PricewaterhouseCoopers în 1995.
S-a alăturat companiei General Electric (GE) în 1998 și, ulterior, a ocupat diverse poziții financiare în divizia de sănătate a acesteia. În 2004, a devenit Chief Financial Officer pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa pentru GE Security. Doi ani mai târziu, a preluat rolul de Global Financial Planning & Analysis Manager la GE Consumer & Industrial. În 2007, Thierry Piéton a devenit director financiar pentru GE Oil & Gas Global Services. În 2011, a devenit Chief Financial Officer pentru GE Power Conversion.
În mai 2014, s-a alăturat Nissan Europa, în calitate de Senior Vice President, Chief Financial Officer.
Din 1 iunie 2016, Thierry Piéton este Senior Vice President, Controller, al Renault Group.
În februarie 2020, a devenit Director Financiar Adjunct și SVP, Controller, Renault Group. La 1 ianuarie 2021, a fost numit Renault Brand Finance și membru al Comitetului de management corporativ al Grupului Renault.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan și Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor 5 mărci ale sale - Renault – Dacia – LADA – Alpine și Mobilize – și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 170 000 de salariați, Grupul a vândut 2,9 milioane de vehicule în 2020. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite precum și a unei noi game de vehicule competitive, echilibrate și electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040. www.renaultgroup.com