Publicul interesat poate afla în aceste zile detalii despre cele mai noi modele Dacia urmărind o serie de transmisiuni live interactive difuzate pe Internet, FB și YouTube. Peste 10.000 de persoane au profitat de această oportunitate în prima zi a campaniei.

Pentru a permite unui public cât mai numeros să se familiarizeze cu noile modele Logan și Sandero Stepway, Dacia pune în aceste zile la dispoziția celor interesați o modalitate simplă de a descoperi atuurile acestor vehicule.

 

Astfel, în zilele de 2, 3 și 4 decembrie sunt organizate câte trei transmisiuni directe din showroom-ul aflat la parterul sediului Renault Bucharest Connected. Pe parcursul acestora, camerele de filmat aduc sub ochii privitorilor fiecare detaliu referitor la designul exterior și interior al modelelor, redând ambianța din habitaclu sau prezentând dispunerea comenzilor și funcționarea echipamentelor multimedia.

 

Complet interactive, aceste sesiuni – cu durata de 20 de minute fiecare, difuzate la orele 09:30, 14:30 și 18:30 – permit totodată publicului care le urmărește să primească răspunsuri în direct la eventualele întrebări legate de noile modele.

 

Sesiunile sunt transmise prin streaming simultan pe pagina de Facebook Dacia România (www.facebook.com/DaciaRomania) precum și pe canalul de YouTube dedicat Dacia România (https://www.youtube.com/c/daciaromania).

 

În cursul primei zile ale acestei campanii ingenioase, peste 10.000 de vizitatori au urmărit live transmisiunile din Showroom-ul Virtual Dacia.