Constructorul de automobile Groupe Renault i-a donat Sanctității Sale Papa Francisc un Duster 4x4, special proiectat pentru a răspunde exigențelor de mobilitate ale Papei. Vehiculul i-a fost livrat astăzi Sfântului Părinte, la Vatican, de către Christophe Dridi, director general Groupe Renault România și președinte-director general Automobile Dacia SA și de către Xavier Martinet, director general Groupe Renault Italia.

Groupe Renault i-a donat Sanctității Sale Papa Francisc un Duster 4x4, special proiectat pentru a răspunde exigențelor Sale demobilitate. Vehiculul i-a fost livrat astăzi Sfântului Părinte de către Christophe Dridi, director general Groupe Renault România și președinte director general Automobile Dacia SA, și de către Xavier Martinet, director general Groupe Renault Italia, cu ocaziaunei vizite la reședința Papei de la Vatican.

 

„Papamobilul” are culoarea albă la exterior și bej, în interior. Modelul, bazat pe Dacia Duster, are 4,34 metri lungime și 1,80metri lățime.

 

Vehiculul a fost transformat de către Departamentul Prototipuri și echipa Adaptări Speciale de la Dacia, în colaborare cu carosierul Romturingia. Versiunea adaptată are 5 locuri, iar bancheta din spate este foarte confortabilă. Vehiculul integreazăsoluții specifice și accesorii concepute pentru utilizările care i se vor da de către Vatican: pavilion cu deschidere amplă, suprastructură vitrată amovibilă, gardă la sol cu 30 mm mai joasă față de cea a modelului standard pentru facilitarea accesului la bord și elemente de susținere atât la interior, cât și la exterior.

 

Oferind „Papamobilul” Vaticanului, Groupe Renault oferă experiența de constructor auto la nivelul exigențelor de mobilitate alePapei Francisc. 

„Prin această donație făcută Sanctității Sale, Groupe Renault își reînnoiește angajamentul puternic și continuu de a plasa Omulîn centrul priorităților sale”, a declarat Xavier Martinet, director general Groupe Renault Italia. 

Groupe Renault România

Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,9 milioane de vehicule în 2018. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cumărcile Dacia şi Renault. Cei 18.000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.