Rolul campaniilor noastre de rechemare în service este de a preîntâmpina riscurile care ar putea apărea la un vehicul, prin verificarea și prin aplicarea operațiunilor de realiniere necesare de către un Reparator Autorizat Dacia.
Pasul 1
Introdu numărul de identificare (VIN), pentru a verifica dacă vehiculul face obiectul unei campanii de rechemare în service.
Pasul 2
Efectuează cât mai curând o programare la un Reparator Autorizat, care va verifica și va realinia vehiculul în mod gratuit.
Pasul 3
La data programată, vino cu vehiculul la Reparator.
INTRODU NUMĂRUL DE IDENTIFICARE (CODUL VIN)
Dacă vehiculul este vizat de o rechemare în service, te rugăm să contactezi un Reparator Autorizat.
prioritatea noastră: satisfacția ta
Dacă Dacia identifică un risc care ar putea viza siguranța sau aspectele reglementare, vehiculele potențial afectate sunt invitate în service pentru verificare și realiniere. Operațiunile de verificare și realiniere sunt efectuate în mod gratuit.
VIN (numărul de identificare) se regăsește în certificatul de înmatriculare sau în partea inferioară a parbrizului. Acesta conține 17 caractere.
Contactează un Reparator Autorizat care va verifica și va realinia vehiculul, în mod gratuit.
Pentru a răspunde solicitării tale, datele colectate sunt prelucrate de Renault Commercial Roumanie și membrii autorizați ai rețelei (denumiți în continuare împreună „Dacia”), în calitate de operatori de date asociați. În conformitate cu reglementările aplicabile, poți solicita obținerea și verificarea datelor cu caracter personal colectate de Dacia, corectarea informațiilor incorecte, ștergerea datele cu caracter personal și exportarea unei copii a datelor, pentru a le utiliza în alte scopuri. De asemenea, poți obiecta în orice moment cu privire la utilizarea unora dintre date, în special în vederea prospectării comerciale sau în scopul realizării unui profil și poți întrerupe utilizarea datelor. De asemenea, poți specifica modul în care vor fi gestionate datele tale în caz de deces. Îți poți exercita toate drepturile direct cu Renault Commercial Roumanie, prin trimiterea unei solicitări cu la adresa: Renault Commercial Roumanie S.R.L., Strada Preciziei, nr 3G, sector 6, București. Dacă nu primești niciun răspuns sau dacă nu ești mulțumit de răspunsul Renault Commercial Roumanie, poți trimite o reclamație autorității naționale din România responsabilă cu protecția datelor: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucarii Datelor cu Caracter Personal www.dataprotection.ro cu adresa Bdul G-ral Gh. Magheru 28-30, sector 1 Bucuresti cod postal 010336. Pentru informații suplimentare, consultă politica noastră privind confidențialitatea datelor cu caracter personal.