Contactează Vocea Clientului
În procesul de prelucrare a cererii tale, Dacia și membrii rețelei sale de agenți vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.
Telefon sau chat live
Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 0248 500 000, tarif normal, de luni până vineri între orele 8:00-20:00 și sâmbătă între orele 8:00-16:00.
Ne poți contacta și prin Chat live, de luni până vineri între orele 8:00-20:00, utilizând pictograma aflată în colțul din dreapta, jos.
Poți să ne scrii un e-mail la
vocea.clientului@dacia.com.
Linkuri utile
Dacă ai nevoie de informații despre utilizarea și întreținerea vehicului tău Dacia, consultă secțiunile de mai jos.
Formulare online
Ai nevoie de ajutor? Alege formularul de care ai nevoie.
Program de luni până vineri între orele 8:00 - 20:00 şi sâmbătă între orele 8.00 - 16.00 (cu excepția sărbătorilor legale). Vom reveni cu un raspuns către tine cât mai curând posibil.
Cauți informații?
Pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre.
Vrei să ne adresezi o întrebare despre un serviciu?
Pentru a solicita un document sau pentru asistență acordată de un consultant cu privire la o problemă legată de utilizare.
Vrei să faci o sesizare?
Pentru a ne comunica o problemă sau o nemulțumire legată de produsele sau serviciile noastre.