Ambasadori interni, salariați ai mărcii Dacia din România și Maroc, se vor întâlni la Paris după o călătorie care va avea ca puncte de plecare uzinele din Mioveni și Tanger. Cele două echipaje vor parcurge în total peste 5.700 de kilometri la volanul a două modele Dacia – un Jogger și un Sandero Stepway.

Vineri, 7 octombrie, doi salariați ai Automobile Dacia vor pleca de la Mioveni la Paris la volanul unui vehicul Dacia Jogger afișând noua identitate vizuală a mărcii. În același timp, două salariate Dacia din Maroc vor pleca din Tanger către Paris cu o Dacia Sandero Stepway, de asemenea cu noua identitate de marcă. Acest periplu internațional va avea ca destinație Salonul Auto de la Paris, unde cele două vehicule vor fi expuse.

 

Acest proiect reprezintă un mesaj puternic atât pentru salariați, cât și pentru Dacia, care dorește să pună astfel în valoare legăturile dintre România și Maroc, evidențiind totodată coeziunea internațională a mărcii.

De la Mioveni la Paris… De la Tanger la Paris…

Pe 7 octombrie, Claudiu, șef de echipă (logistică fabricație) și Gheorghe, analist de calitate, vor pleca de la Mioveni. La rândul lor, Hindi, responsabilă de proiect integrare locală, și Houda, Șef de proiect Supply Chain Maroc, vor pleca de la Tanger. Cele două echipaje vor porni la drum pentru un parcurs de 9 zile cu destinația Paris. 

 

Pe parcursul călătoriei vor vizita locuri emblematice și vor fi ambasadori ai mărcii la volanul modelelor Dacia.

 

De la Mioveni la Paris…

 

Echipajul românesc se va afla la volanul celui mai nou model intrat în fabricație la uzina de la Mioveni – o Dacia Jogger, de culoare brun Terracota. Cei doi colegi vor parcurge 3.000 de kilometri și vor traversa România, Ungaria, Slovacia, Austria, Germania și Franța.

 

Prima oprire de pe traseu va avea loc la showroom-ul AMAT din Pitești, acesta numărându-se printre primele din rețeaua Dacia care afișează noua identitate a mărcii, atât la exterior cât și la interior. 

 

De la începutul anului 2022, punctele de vânzare Dacia au început să adopte treptat noile culori și noile standarde vizuale ale mărcii iar showroom-ul AMAT din Pitești ilustrează foarte bine această transformare. 

 

În continuare, cei doi vor traversa Carpații pe Transfăgărășan după care se vor îndrepta spre frontiera cu Ungaria.  

 

De la Tanger la Paris… 

 

Cele două ambasadoare ale mărcii Dacia care alcătuiesc echipajul marocan vor parcurge un traseu de 2.700 de kilometri care include Spania, Portugalia și Franța. Printre principalele puncte de oprire de pe parcurs se va număra uzina de la Sevilla, din Sudul Spaniei, unde sunt fabricate cutii de viteze pentru vehiculele produse de Renault Group. 

 

Sosirea la Paris a celor două echipaje este prevăzută pentru data de 16 octombrie. Cei patru ambasadori ai mărcii se vor putea mândri cu faptul de a fi reprezentat valorile Dacia în 10 țări și vor avea privilegiul de a vizita Salonul Auto de la Paris în ziua rezervată presei, pe 17 octombrie 2022. 

 

Această aventură va putea fi urmărită pe rețelele sociale ale mărcii Dacia (Instagram, Twitter, Facebook și Linkedin).

Uzinele de la Mioveni și Tanger în câteva cifre

Inaugurată în anul 1968, uzina de la Mioveni a depășit în luna ianuarie a acestui an pragul de 7 milioane de vehicule fabricate de-a lungul timpului. Alături de Jogger, introdus în fabricație la sfârșitul anului trecut, uzina produce modelele Logan III, Sandero Stepway III și Duster II. 

 

În 2021, producția uzinei s-a ridicat la 257.405 vehicule, cea mai mare parte a volumelor fiind destinate exportului. Dacia este din 1969 liderul pieței auto din România. În 2021, 4 modele Dacia se aflau în clasamentul celor mai vândute 5 autoturisme din România. 

 

Inaugurată în 2012, uzina de la Tanger asigură fabricația modelelor Lodgy, Sandero și Sandero Stepway.De-a lungul a 10 ani de activitate, uzina a fabricat 2.360.000 de vehicule. La rândul său, uzina Somaca, din Casablanca, a produs începând din anul 2005 aproape un million de vehicule Logan și Sandero.  

 

Dacia este de 12 ani cea mai vândută marcă auto din Maroc. Ca și în cazul României, 4 din cele mai vândute 5 modele pe piața locală aparțin mărcii Dacia.