Website-ul media Renault Group, locul în care sunt disponibile toate știrile Grupului pentru presă și media, a fost regândit și este mai ușor de utilizat.

NAVIGARE OPTIMIZATĂ

Noul website media al Grupului oferă o experiență îmbunătățită utilizatorului şi facilitează căutarea informațiilor. Rubricile au fost regândite pentru a permite accesul direct la modele şi tematici. Căutare, știri, mediatecă, contact: fiecare pagină și fiecare format sunt și mai ușor de accesat.

O CONSULTARE OPTIMĂ A FIŞIERELOR

Pentru a facilita vizualizarea fișierelor media, noul site are de acum opţiunea de previzualizare, ce oferă o imagine de ansamblu asupra fotografiilor și videoclipurilor disponibile.

DESCĂRCĂRI PERSONALIZATE

Coşul media oferă posibilitatea de a păstra în memorie o selecţie de fişiere (foto, video, documente, etc.) şi de a le descărca sau trimite pe e-mail.

 

Puteți accesa noul website la acest link: https://media.renaultgroup.com.

 

Despre Renault Group 

Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având  o expertiză unică în domeniul electrificării și beneficiind de alianța sa cu Nissan și Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor 5 mărci ale sale - Renault – Dacia – LADA – Alpine și Mobilize – și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 170 000 de salariați, Grupul a vândut 2,7 milioane de vehicule în 2021. Obiectivul său este cel al unei mobilități care să-i apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite precum și a unei noi game de vehicule competitive, echilibrate și electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040. https://www.renaultgroup.com.