În mai puțin de două decenii, Dacia s-a transformat dintr-un constructor local într-o marcă de succes la nivel european. Care sunt atuurile și particularitățile brandului Dacia?
8 milioane de clienți din 2004 - Povestea de succes a mărcii Dacia continuă.
Pentru Dacia, universul outdoor reprezintă o adevărată artă de a trăi aventura și activitățile în aer liber. Gama Extreme ne aduce şi mai aproape de spiritul aventuros al mărcii Dacia.
Gama Dacia Extreme: Personalitate robustă și spirit aventuros
Luna octombrie a lui 2022 nu va fi foarte uşor de uitat de colegii noştri George și Claudiu de pe platforma Dacia Mioveni. Descoperă aventura lor către Salonul Auto de la Paris!
2 echipe, 9 țări, 6000 kilometri, o singură aventură: #RendezVousinParis
Cea mai vândută mașină către clienții particulari din Europa începând din 2017, Sandero este un succes al mărcii Dacia. Care sunt secretele reușitei sale?
Dacia Sandero: secretele unui succes european
Contactul cu natura și regăsirea a ceea ce este esențial: acestea sunt valorile care au adus împreună Dacia și UTMB World Series în cadrul unui parteneriat pe mai mulți ani.
UTMB Mont-Blanc, cursa tuturor superlativelor!
Povestea modelului Dacia Jogger, detalii despre optimizarea modularității interioare şi a spațiului său interior.
Dacia Jogger: proiectat virtual, dar atât de aproape de lumea reală
Succesele se succed în istoria mărcii Dacia. După lansarea modelului Logan, în 2004, un alt star şi-a făcut apariția în lumea auto în 2010: Duster.
2 milioane de vehicule Dacia Duster. Culisele unui „success story”
În 2022, Dacia scrie un nou capitol din evoluția sa. După dezvăluirea, anul trecut, a noii identități vizuale de marcă, este rândul rețelei comerciale să adopte codurile specifice noului univers grafic Dacia.
Showroom-urile afișează noua imagine Dacia
Recunoscute pentru prețul accesibil şi fiabilitatea lor, mașinile Dacia se bucură şi de reputația unor vehicule robuste.
Dacia, concepută să dureze!